Hoe draagt u als locatiehouder bij aan een gezonder Nederland?
Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). Het is de toekomst!
De maatschappij verandert snel en MVO verandert mee. Lag de focus tot nu vooral op geen negatieve impact maken, de komende jaren wordt de positieve impact die u maakt steeds belangrijker.
Positieve impact
Voortaan kunnen sport (gerelateerde) bedrijven, instellingen en verenigingen bijdragen aan een positieve impact door het laten plaatsen van een Digital Out of Home-scherm (DOOH-scherm), van Stichting Nederland Sportief, op eigen terrein. U als locatiehouder kunt dus ook een bijdrage leveren.
Steeds meer adverteerders zijn namelijk op zoek naar mogelijkheden om te communiceren met hun specifieke doelgroep. De DOOH-schermen worden om die reden alleen geplaatst op locaties waar de (sport)doelgroep het vaakst komt (Point of Interest).
Een DOOH-scherm van Stichting Nederland Sportief biedt de adverteerder namelijk exclusiviteit; het meest prominente bereik op specifieke locaties.
De opbrengsten uit de DOOH-schermen zullen door de stichting worden aangewend om activiteiten te ontplooien die bijdragen aan de stichtingsdoelstelling.
Kortom: door deel te nemen aan dit traject tonen locatiehouders hun maatschappelijke betrokkenheid en dragen zij bij aan de realisering van de toename van de sportparticipatie van kwetsbare groepen (eenzame ouderen, gehandicapten en minima) in Nederland.
Wat zijn voordelen voor de locatiehouder?
Op uw locatie ‘Maatschappelijk Verantwoord Adverteren’ in een
DOOH-scherm mogelijk maken betekent dat u als locatiehouder indirect een bijdrage levert aan de doelstelling van Stichting Nederland Sportief:
het bevorderen van de sportparticipatie van kwetsbare groepen in Nederland.
Maar wat levert dit op voor uw organisatie?
Versterking imago
Met een DOOH-scherm op uw terrein toont u als locatiehouder uw maatschappelijke betrokkenheid. Tegelijkertijd helpt u mee om de sportparticipatie van kwetsbare groepen in Nederland te bevorderen.
Dit heeft een positief effect op uw imago als ondernemer.
Kosteloos adverteren
Als locatiehouder krijgt u tevens de gelegenheid om gebruik te maken van de mogelijkheden die dit ultramoderne digitale communicatiemiddel biedt.
U mag namelijk uw uiting kosteloos presenteren op het DOOH-scherm. Deze komt 15 seconden per cyclus in beeld.
Ambassadeur
Stichting Nederland Sportief wordt gesteund door veel bekende sporters en Bekende Nederlanders. Deze ambassadeurs geloven in de kracht van sport en dragen deze boodschap dan ook graag uit. In bijzondere gevallen mogen locatiehouders een beroep doen op één van onze ambassadeurs voor een eigen evenement, activiteit of feest.
Vriendenkorting
Draagt u een adverteerder aan uit uw eigen netwerk? Deze ondernemer kan dan adverteren tegen een gereduceerd tarief.